Arkadaşlar merhaba kızım 19 aylık ve bıngıldağı halen biraz açık 18 ay kontrolünde doktor sertleşmiş olması gerektiği gibi dedi ama sağlık ocağındaki ebe kapanması gerekiyodu diye biraz korkuttu. Doktor kontrolü 2 yaşında o zamana kadar beklemeli miyim sanki 1 yaşından beri aynı gibi geliyor bana siz ne önerirsiniz? Şimdiye kadar kapanması gerekmez miydi? Lütfen yardımcı olun