incismommy fotoğraf atmıyorum ama ben de bu tarz flamadan ismini yazıp asmistim duvara, ben bulunduğum yerden aldım harfleri tek tek. 6 balonu, kalpli balon veya yıldız balon gibi bir balon ikisini yan yana yapıştırdım. Altına isimli flama. Bebeğimi de o tonlarda giydirdim, oturttum. Kafasında da yine aynı tonlarda bulduğum ½ şapkası vardı. Benim hoşuma gitmişti 😊