Merhaba anneler🌸 bebeğim 12 aylık kaç gündür kabız yapıyor ama katı katı sabah altını değiştirdim birsey yoktu kakasını yaptı altını değiştirdim poposuna sivilce gibi kızarıklık oluşmuş acaba neden olmuş olabilir ve nasıl geçer bilgisi olan var mı pişik mi kabizliktan mi oldu yoksa başka birsey mi ki