incer merhaba kızımı 2-3 aylık olana kadar hep çorapla yatırdım üşür diye ama daha rahat uyuyor çıkardığımda kan dolaşımı hızlanırmış diye birşey duymuştum bebeğiniz uyurken ayağına bakın eğer çorapsız soğuksa giydirin kendi vücut sıcaklığını alıyor uyurken eğer sıcaksa ayağı giydirmenize gerek yok.