Kızlar, bebeğim şu an 3 aylık ve 1,5 ay sonra işe başlamak zorundayım. Her gün ona bakıp bakıp ağlıyorum. İşe başladığımda ona haksızlık edecek gibi hissediyorum. Ücretsiz izin alamam kirayı ödediğimizde elimize 10 bin lira para kalacak. 10 bin lira ile idare ederim yemem gezmem gerekirse ama ev sahibimiz birkaç ay sonra bizi çıkaracak. Yeni bulacağımız ev belki eşimin maaşı kadar olacak. O zaman çok zorlanırız kimsenin eline bakmak istemiyorum. Nolur beni rahatlatın özellikle çalışan anneler. İleriyi bile düşünüyorum şu an. Kreşe gitse ya da okula gitse akşama kadar okulda mı duracak onu okuldan kim alacak vs… Kafayı yemek üzereyim😣