sydaglsen benim bebeğimde de aynı böyle oldu. Menejit ve rotanın ikinci dozları da bu döneme denk geldi iyice kesildi iştahı. Mama bitince ağlayan çocuk mamayı itmeye başladı. O dönemde minik bir kilo kaybı da yaşadık. Dişten kaynaklanıyormuş alt iki dişi geldi, 6 ay 12 günlük çok şükür düzeldi. Gece beslemesi yapmıyordum neredeyse 3. ayından beri bu dönemde gece beslenmesi ekledim toparlanması için sadece uykuluyken mamayı bitiriyordu. 30, 60, 90 aralarda mutlaka teklif ettim bazen içti bazen içmedi. Sabırlı olun lütfen en son mamayı mı sevmiyor diye düşünmüştüm ama düzeldi kendiliğinden, stres yapmayın bir şekilde tekrardan yemeye başlıyor.