Benimki de 4 ay 17 günlük. Gece uykusuna en geç 20.00da yatırırım bi 2 saat uyur önce sonra saat başı uyanıp çıldırırcasına ağlar 😂 emzik, beyaz gürültü hiç işe yaramıyor. Kucağıma alıyorum susup uyuyor yatağına koyuyorum uyanıyor. Gazı yok biliyorum altı temiz karnı tok zaten gece de en geç 4 saatte bir emziriyorum. 3.5 aylıkken başladı 1 aydır böyleyiz. Ne zaman geçecek bilmiyorum