merhaba hanımlar 4.5 ay önce sezeryan doğum yaptım 40 ım bitince kanamam durmuştu geçen ay da iki gün lekelenme oldu regl gibi değildi dünden beri resmen su gibi kanamam var asla durmuyor günde 10 kere değiştiriyorum nerdeyse gece kaç kere kalktım içinde minik pıhtılar da var endişelendim normal mi bu yaşayan var mı aranızda