meleklerim22 Merhaba anneler. 2 aylık anneyım. Yarım saat önce bir anda sol göğsüm taş gibi oldu ağrıyor. Sebebi nedir başına gelen varmı. Bebeğim sık emer ve sütüm var.
elifiii meleklerim22 bazen öyle şeyler olabilir, eğer sağma imkanınız varsa sağın, rahatlatın göğsünüzü. Balık tükettiğimde öyle oluyordu benim ilk aylarda.
Zumraa12 meleklerim22 hemen önlemini al kalırsa mastit olursun allah korusun canın çok yanar bende öyle olmuştu göğsün altında kalmış olabilir pompan varsa sağ hemen duşta tara ve masaj yap şifa olsun inşallah
aybukemerve meleklerim22 canın bişy mi çekti? Benim genelde öyle oluyo 🤦🏻♀️ Normalde pisboğaz biri değilimdir hatta hamileyken bile aşermedim ama emzirirken burnuma bişey koktuysa ve yiyememişsem göğsüm şişer yerim geçer 😂
Oglunasikbiranne08 meleklerim22 canın bir şey cekti de yemediysen ondan olmuş olabilir cnm . Benim genelde hep öyle olur . Sıcak su torbası koy göğsüne 5 10 kadar . Sonra bebeğini emzir o göğsünü geçer cnm hemen