6 ay 4 günlüğüz biz de. Uykusu çok problemki ya. Gündüz uyuyor ama gece hem zor uykuya dalıyor hem de yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor. İki üç haftadır hep böyle çok yorulduk. Dişi filan da yok neden böyle bilmiyorum.
Mamayı zaten doğdu doğalı hiç sevmemişti içmiyordu. Anne sütüm de yok. Ek gıdaya geçtik başlarda çok güzel yiyordu sonradan onu da yememeye başladı. Boyu da uzamıyor kilo da almıyor deli çıkacağım yemin ederim ya.
Neyse canı içinde olsun da.