Merhaba bebeğimle çok zorlanıyorum uyku eğitimi için çok erken olduğunu biliyorum ama derin uykuya asla geçemiyor sürekli kucağımda ve pilates topunun üstünde zıplarken uyuyor yatağa bıraktığım an uyanıyor. Kucakta 10 dk uyuyor saatlerce ayakta ve uyuyamadığı için sürekli ağlıyor. Çoğu zaman kucağımda onunla yatıyorum bazen öyle dalıyor çoğu zaman dalamıyor. Bu konuda ağlatmadan uyku eğitimi alan ya da kendi yaptıklarından fayda görenler var mı? Bide emzirmek de aynı şekilde sorun sürekli meme reddi yaşıyorum biberon alana kadar etini kopartıyormuşcasına ağlıyor. Göğsümde asla sakinleşmiyor sadece uykuluyken emzirebiliyorum. Mamayı kesmek istiyorum ama dinlenemediğim için haliyle sütüm szalıyor doymadığını hissettikçe veriyorum. Aynı şeyleri yaşayan çözüm bulanlar oldu mu acaba. Emzirme danışmanlığı alıp memnun kaldığınız isimler var mı?