Evlenirken kendi soyadını da kullanıyorsun eşinin soyadıyla birlikte. İster başa ister sona ekletirsin kızlık soyadını da. Ben de eşimin babasından tiksindiğim için onun soyadını taşımak istemiyorum benim doğuracağım çocuklar onun soyadını taşımasın benim sayemde prestij sahibi söz sahibi olmasın diye. Eşime evlenmeden önce dedim babanın soyadını istemiyorum sen soyadını değiştir senin soyadını taşıyayım o da değiştirmedi ben de kızlık soyadımı başa eklettim uzun oluyor evet ama her gün resmî kurum her gün sınava girmiyorum ki hem artık herşey tc ve kodlamayla. Kızlık soyadım daha güzel hem. Ama kütüğün direk eşinin iline köyüne vs geçiyor ya onu engelleyemiyorsun işte 🤦♀️