tuncalkn Kızlar kaka yapamıyor geçende 10 gün yapamayınca lavman yapıldı, Duphalac verdi sağlık ocağı 2 gündür çay kaşığı kadar veriyorum ne zmn etki eder gene 7. Gündeyiz kaka yok ( sadece anne sütü alıyor )
niloyaaa tuncalkn sadece anne sütü alıyorsa 10-15 gün kadar yapmamasını noröla buluyor doktorlar ama doktorunuz ne diyor? Poposuna zeytinyağ sürebilirsiniz eğer yapmakta zorlanıyorsa
suheyla92 tuncalkn 5 6 tane kuru kayisi kaynatin suyunu icin kayisilari da gun icinde yiyin sizden sutunuzle bebege gecer rahatlar
crybaby tuncalkn korkmayın anne sütüyle beslenen bebeklerde normal bir durum benim kızımda 1. Aydan ek gıdaya geçene kadar öyleydi 10 günde bir fitil yapıyordum ek gıdaya geçince düzeldi
serapdk tuncalkn sadece anne sütü alan bebekler kabız olmaz. 10 güne kadar kaka yapmayabilir kusma iştahdızlık vs yoksa tabi. Sma sağan ilaçları kullanmayın bence. Osman gönülal ı izleyin YouTube dan
tuncalkn crybaby ya inşallah lavman yaptırdık bizde acilde , sağlık ocağında Duphalac yazdı siz kullandınız mı hiç bebekte
kubra11111212 tuncalkn bizim kızda 54 günlük oldu en baştan beri kabızlık sıkıntısı yaşıyoruz ıkınmaktan artık makat çatlağı olmuş şimdide canı yandığı için yapamıyor doktor çatlak için krem verdi günde 3 kere sıcak suya oturt dedi birde 5 gün fitil kullan dedi . yeni bunları yaptım bekliyorum inşallah kakasını yapar artık sizin kızda çok ikiniyorsa bı cerrahiye götürün baktırın çok çatlak olmadan çocuk doktoru anlamıyor çünkü biz kaç kere gittik önemsemedi sürekli 10 güne kadar normal deyip gönderdi
tuncalkn kubra11111212 evet ama yaptığında kakası cıvık geliyor yani öyle katı gelmiyo , çatlak olur mu öyle yani
crybaby tuncalkn lavman bizde çok yaptırdıkta ilaç olarak başka bir şey kullandık adını yazmayım yanlış öneri olmasın
idilirem tuncalkn anne sütü alan bir bebek 10 gün kaka yapmaya biliyor doktorlar normal karşılıyor Kayısı yiyin anne sütünden geçer zeytinyağı da verebilirsiniz oda çıkarıyor
idilirem tuncalkn çıkarır canım merak etme 10 günü aşarsa yada huzursuzluğu çok artarsa lavman yaptırırsın Gaz masajını bol bol yapım bide Popo deliğini pamukla uyarın ara ara
tugceaslan6 Hergün 3 4 tane kayısı kaynatın yeyin .Bebeğinizede çay kaşıgı ile zeytinyağ verebilirsiniz . Benim oğlumda 19 aylık kabızlık cok oluyor doktor kayısı önerdi avakado günlük yediriyorum kayısı elma o şekilde dengeliyorum entoragermina kids kullanıyoruz