Kızlar 53 gün önce doğum yaptım 37.gün gibi kanamam bitmek üzereyken birden arttı.Sanki regl oluyorum gibiydi.Sonra kanamam çok azaldı.Doktor regl olabilir kesilmesi için ilaç verdi.Ben kullanmadım.Sonra kanama bitince eşimle birlikte olduk 4 gün önce.Biraz acıdı ve ertesi gün tekrar lekelenmeler başladı.Hala da bitmedi.Ben de korkmaya başladım lekelenmeler niye geçmiyor diye.Normal midir