minikkalp19 İki gündür ateşim 40 civarında hastaneye kaç kere gittim parol yapıp gönderdiler bı iki saat iyi oldum geri çıktı hep ateşim düşmüyor bı türlü bu süre zarfında sütüm çok azaldı başına gelen oldu mi ne yapmam lazım çok üzülüyorum bebeğim 4 aylık
2erkekannesii01 minikkalp19 bende aşırı kötülendim influenza olduk serum taktırmak zorunda kaldım geçmedi ilaç aldım 1 buçuk gün emziremedim sagdim döktüm biranda azaldı hiç birsey yiyemedim ona bağladım ama şimdi yiyorum hala az dinlenip uyutup uyanınca bile yok denecek kadar kafayı yemek uzereyim
minikkalp19 Bebeğimi emzirdim sadece dün gece gittiğim de antibiyotik yaptılar 5-6 saat emzirme dediler ama o süre de de sağdim sütümü. Antibiyotige rağmen yine düşmedi ateşim orası ayrı bı uyandım 40.5 ateşim.
minikkalp19 Sadece anne sütü alıyor bebeğim doymuyor buzluk stoğunda takviye yaptım bugün zaten tam meme reddi ayı bide süt gelmeyince memede durmuyor ortalığı yıkıyor
minikkalp19 2erkekannesii01 aynısını yaşadım bende en son hastaneye gittim antibiyotik başladım hala düzeltmeye çalışıyorum sütümü siz nasılsınız duzeldimi geldimi sütünüz
2erkekannesii01 minikkalp19 benim duzeldi çok şükür bıkac gun sürdü ama canım aşırı sikildi tamamen kesilecek sütüm diye. Ama şimdide bebeğim asla emmiyor uyurken emerdi şimdi memeye yaklaştırınca kiyametler kopuyor🤦♀️🥺 sizin duzeldi mi nasıl oldunuz
minikkalp19 2erkekannesii01 sütüm düzene girdi ama benimki de emmek istemiyor gece uykusuna geçmeden ve geceleri emiyor ama gündüz çığlık kıyamet 🙂↕️ biberon vermek istemiyorum iyice meme reddi olur diye ama aç kalıyor böylede valla çok zorlanıyorum ama aşmaya çalışıyorum 😓