deepwater ben de en çok yenidoğan döneminde zorlandım, sezaryen yaptım kendim de zor toparlandım çok ağrım filan vardı, psikolojik olarak da zor gunler geçirdim lohusalıkta, bir de üstüne gazlı bebek olunca 🥴 6 ayı doldurduk çok şükür 3 aylıktan beri her şey daha kolay daha keyifli geliyor bana da 🎀