babyyboy25 6 aya doğru düzelmişti bizde damlalar falan işe yaramıyordu,özel bir şurup hazırlamıştı doktor o iyi gelmişti onu da 5.ci ay gibi kullandım 6 da bitmişti. Sebep bana göre stresli hamileligim ve takıntı edip kendimi üzdüğüm içindi çünkü sakin rahat insanların bebekleri hiç sorun yaşamadı.