1-2 hafta önce ateşli hastalandığın da fark etmiştik parmak arası pişik gibi oldu sonra bunlar çıktı kızlar. Geçmiyor ama artmaya devam ediyor diğer eli de aynı şekilde. Eczaneye gösterdiğim de el ayak hastalığı olabilir dediler ama popo da ayak parmakları ve ağzında olmadığı için sonra olamaz dediler. Doktor rdvsu aldım ama yine de size de sormak istedim başına gelen oldu mu? Bu nedir sizce?
