5 hamilelik geçirdim. 2 doğum yaptım. Yaşayan bir oğlum var çok şükür sağlıklı şuan. İlk bebeğim çok nadir genetik rahatsızlığı vardı karnımda vefat etti. Ben, eşim, anne ve babalarımıza kadar araştırma yapıldı temiz geldi sonuçlar öyle tekrar hamilelik denedim ve oğlum oldu çok şükür. Geri kalan hamileliklerim erken haftalarda kendiliğinden düşük olmuştu. Yani sizde sorun olmasa bile sadece o gebeliğe özgü sorunlar da olabiliyor.