Merhaba anneler bebeğim 5 ay 12 günlük kilosu ayına göre normal 2 ay sonra işe başlayacagım için doktorum yavas yavas tadımlara başla istersen dedi sadece anne sütü ile besleniyor size bi kaç sorum var tecrübelerinizi paylaşırsanız cok sevirim öncelikle nasıl başladınız ne ile ve öğünleri ve ne kadar yiyeceğini nasıl ayarladınız püremi yaptıdınız direk blw yöntemi ile kendi liderliğindemi beslemeye başladınız kısacası ek gıda başlangıç dönemlerinizi merak ediyorum paylaşırmısınız