Nazzz2021 en iyisini annesi bilir; hiç hazır gibi değil diyorsunuz, değil demekki. Açıkçası benim kızımla araları çok yakın, hazır olduğunu düşündüğüm halde bu havalarda zor olacağı için başlamıyorum. Bence en ideali yazın başlamak, hasta olur mu korkusu yaşamadan.