KayraVeAnnesi_06 salihahncrl İlk adım olarak vicco almıştım ama sevmedim . Raketplus öneririm şuan ki ayakkabımız o ve aşırı güzel ve kaliteli tavsiye ederim
KayraVeAnnesi_06 salihahncrl Çok çabuk deforme oldu , modeli bir kalitesi yok ev ayakkabısı gibi bulamadığım için almıştım oğlumun ayağı etli diye ama bu söylediğim markayı bilsem kesin onu alırdım anatomik ve iç dış deri
Bebekanneesi salihahncrl elimde 21 numara pembe vicco var hiç giymedi kızım küçük geldi düşünür iseniz satabilirim size