Merhaba güzel tatlı annelerimiz benim 7 aylik bi oğlum var ek gıdaya geçtikten sonra kusmalari çoğaldı doktora gitmiştik ama doktor şurup yazdı onu aldik o biraz iyi geldi şurub u da bitirdik yani ama yine kusmalari devam ediyo acaba o suruptan tekrar mı alsam veya tekrar kontrollere mi gitsem karar veremedim acaba reflusu mu var bilemiyorum, birde alttan 2 dişimiz çıktı yavaş yavaş pütürlü gıdalara nası geçebiliriz şuan sebze çorbalari felan veriyorum ama önerdiğiniz tarifler var mı acaba ,,birde oğlum suyu çok az iciyo muching pipetli alistirma bardağını sipariş verdim ama içebilir mı sizce önerdiğiniz herhangi bi suluk veya bardak var mı….🫠🫠🫠🫠🫠