kubrayldrmalp Bebekte değil annede gaz!! Hamileliğimden beri çok fazla gazım oluyor doğum yaptım 3 aylık bebeğim hala öyle ilk doğum yaptığımda tutamoyordumnbile sebebi ne olabilit hanımlar aynı sorunu yaşayan varmı