Kızlar selam martın 6sında endoskopi ve kolonoskopiye gireceğim. Haliyle narkoz alacağım geçen ay 24ocakta regl oldum normalde yarın yada salı günü olmam gerekiyor(pcosum bu arada) ama dün gece korunmasız ilişki oldu nasıl olsa regl olacağım diye. Yarın hastaneye gideceğim sonuçlarımı almaya acaba kan versem mi erken mi olur ayın 6sında narkoz alacağım onun için soruyorum