Merhabalar,
Kızım 22 aylık asla oyuncaklarını paylaşmıyor.İkisine aynı şeyi versem de kabul etmiyor.Eve misafir gelse muz versem iki çocuğa da ona vermemişim gibi sinirleniyor.Asla yemeğini paylaşmaz sadece anne babaya dedeye vs verir kendi akranına tanısa da vermez.Bir tane bebeğine yapıştı her yere taşıyor unutturamıyorum parkta sorun oluyor elinden alıyolar yine ayrı bi kaos.Bunlar yaşının getirdiği şeyler mi acaba yoksa benim kızımın huyu muu ?