Edlk çok yanlış olduğunu düşünüyorum. Özel bölge kavramını öğrenebilecek yaşta; özel bölgesini anne ve baba dışında bakım veren öğretmen veya bakıcı da varsa onlar dışında kimse görmemeli. Kızıma çok uzun zaman önce öğrettim. Anne, baba, hasta olursak doktor bakabilir, başka hiç kimse bakamaz.