NaimeYilmaz Merhaba, 1 sene önce kullandığım bir marka vardı ama asla hatırlamıyorum adını… Sizlerin doktor tavsiyesi ile alıp kullandığınız ve fayda gördüğünüz marka var mı? Teşekkürler şimdiden.
NaimeYilmaz Post açmışım daha önce :) Forum’un faydaları, birine lazım olursa diye bırakıyorum adını. Vitabest Glukozamin + Kondroitin
annediyebiri NaimeYilmaz merhaba Naime hanım kullandınız mı bu takviyeleri iyi geldi mi doktor bana formina plus verdi
Meltem2611 NaimeYilmaz teşekkürler doktor olmadan kullanılır mı zararı var mı bir de sürekli mi kullanıyorsunuz
NaimeYilmaz annediyebiri Ben bunu daha önce de kullanmıştım zaten iyi geldiği için aynısını almak istedim. İyi geldi ağrılarım sıfıra indi nerdeyse çok zorlamazsam sakat olduğumu bile unutuyorum. :)
annediyebiri NaimeYilmaz merhaba Naime hanım sizde menisküs yırttığı mı var acaba doktor bana iğne verdi sizede sormak istedim
prensesko NaimeYilmaz merhaba iyileşme ne kadar sürdü acaba 3 aydır ağrı çekiyorm hayatım durdu resmen
NaimeYilmaz Meltem2611 Sürekli kullanmıyorum sakatlanma sürecimde 1 kutu alıp kullanıyorum. Bu tür ürünler bireysel de tercih ediliyor reçete ile alınan bir şey değil zararı olan bir şeyde değil. prensesko İyileşme olmuyor maalesef çok iyi bakmanız gerekiyor kendinize yoksa ufak bir ters harekette yeniden sorun oluşuyor.