daltun1 kızlar selam 41 gün önce doğum yaptım hala kanamam var normal mi kontrole gideceğim ama normali bu mudur diye sormak istedim gün içinde yoğun olmamakla beraber kanamam hala devam ediyor sezaryen doğum yaptım