112canan112 hepibebi mevlitte 40 uçurma da yapmadım.. kurban kestirip öğrenci yurduna bağışladık orada hatimini edip dualadılar.. 40 uçurma da örf anane diye yani dinde yeri olmadığı için gerek görmedim 😊 ama her ikisini yapana da saygım var kendi tercihleri🌼
nrmnnn hepibebi mevlidi daha geçen hafta yaptık çok şükür rabbim kabul etsin binlerce şükür kırkınıda uçurmuştuk annemle🫠
58vildan Bu hastalıkta küçücük evlerde yapılmıyor ya :/ ilk oğlumun herşeyini yaptım diğer ikisinde yapmadım içimde kaldı mı evet 3 numaram 42 günlük ama bu hastalıkta yapamam