merveteruk çekmeli sap çıkıyor valiz gibi kapalıykende sürebiliyorsun yerde. Ama bizimkinde çekme kolu yok, taşıyorsun. Tek elle kapanıyor bu çok güzel, ağırlık kapasitesi 22 kg olması lazım bu da güzel. Genel olarak çok memnunum, sadece dediğim gibi çekme kolu da olsaydı daha iyi olurdu. Siz yine internetten bakın dediğime anlarsınız eminim.