ollaluna7 Bebek kamerası olarak kullanıyorum çok da memnunum ama nerdeyse 1 aydır kamera açıkken sesli bildirim gelmiyor sizin de öyle mi yoksa düzeltmek için bir ayarı var mı çok uğraştım ama düzelmiyor
imaddesi ollaluna7 uygulama yı lot değil mi.? Home sekmesinde kameranın sağ alt kısmında ayarlar butonu var. (Kamerayı başlatmadan önce çıkıyor) Oraya basınca bildirim ayarlarından yapabilirsin
tamamdanolmuss ollaluna7 ben kamera açıkken bildirim geliyor mu diye dikkat etmedim ama genelde hareket algılandı olarak geliyor. Dün mesela bildirim gelmiş bebeğim uyanmış 6 dk sonra farkettim kamera açıkken öyle dikkat ettim
ollaluna7 imaddesi yaptım ama kamera açıkken hareket olunca sadece hareket algılandı diye yazı çıkıyor sesli bildirim gelmiyor uygulama kapalıyken sesli bildirim de geliyor bir türlü çözemedim
imaddesi ollaluna7 telefonla alakalı olabilir mi.? Diğer bildirim sesleri geliyor mu.? Telefonu yeniden başlatmak iş görebilir
yagmurkokusu_ ollaluna7 sil tekrar uygulamayı yükle o zaman düzeliyor bende de aynı sorun oluyordu hatta kopma çok yaşıyordum resetleye resetleye sorunu çözdüm
ollaluna7 imaddesi bilmiyorum ki olabilir de diğer bildirim sesleri geliyor sadece bunda sorun yaşıyorum olmazsa uygulamayı tekrar kurucam siz otomasyon yaptınız mı otomasyon ayarlarınız nasıl bir de ona baksam sizinkiyle aynı mı acaba
ollaluna7 tamamdanolmuss önceden sesli bildirim geliyordu mesela yemek yaparken açık tutuyordum ses gelince bakıyordum şimdi ses gelmediği için bazen farketmiyorum uyanıyor bebeğim sorun oluyor o da
ndemir Evet bizimde öyle sesli uyarı gelmiyor ama sanırım onun ayarı var eşim kapatmış benimde bildiğim ama nerden nasıl bilmiyorum