Tecrübeli anneler nasıl geçiyor 3. Ay ? Geride kalan 2 ay gündüzleri uykusuz, huysuz sürekli emme isteği ve ağlamalı geçti. Emziğe alışınca biraz rahatladık 🙏🏻Nadiren gündüz güzel uyuduğu oldu. 3. Ayda düzelme oluyor mu ? İnşallah daha sakin ve düzenli geçiyodur 🤲🏻