sedbng hıc gereği yok bence bızde e bebek markasının hem araba hem yürüme arkadası olanından var netıcesınde 11 aylıkken kendısı yürüdü asla elını surmedı 2 yasına kadar hıc kullanmadı 2 den sonra şuan 4 yasında ara ara 40 yılda bır araba nıyetıne sürüyor işte