Gerçekten yoruldum, gerçekten. Günde sadece 6 saat falan uyuyor. O da en fazla. Gece uykuları da dahil. Gündüz gerçekten 40 kere uyumasına rağmen yatağa girdiğinde uyanıyor ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Saatlerce ayakta kalmasını aklım almıyor. Bi sağlık sorunu olabilir mi