Merhaba güzel annelerim, bebeğim 8 Ay 26 günlük, alt önden 4 dişimiz ve üst önden 2 dişimiz çıktı, şuan ise parmaklarını hep arka tarafa götürüp duruyor sanırsam azı dişlerimizden biri geliyor, önceki dişlerimizde ateşimiz çok olmamıştı ama bunda 38 dereceyi görüyoruz ve çok sancılı ağrılı geçiriyor yavrum, benim merak ettiğim azı dişinin bu ayda gelmesi normal mi, dişlerin sıralama ile gelmesi önemli mi sağlık açısından, ilk anneliğim o yüzden pek bi bilgim yok, bu konuda bilgilerinize ihtiyacım var 🤲🏻