Evde mi doğum günü yapmak yoksa bi mekanda mı ama işte doğru düzgün cafe yok burda onun dışında 2oğlum var 1 yaş ve 3 yaş aynı anda kutluycaz bilmiyorum napıcaz her türlü çok para gidicek herşeyi bıraksam sadece bi fotoğraf mı çektirtsem diyorum güzel konseptli onlara bilmiyorum kafam karışık akıl almaya geldim