Kızlar ben ilk dört ay kundak yaptım sonrasında bıraktım şimdi 1 yaşında ama aşırı dönmeler gereksiz ağlamalar başladı son bir aydır gerçekten bıktım sanki uykusunda ona acı çektiren bişi var gibi kundak yapmaya karar verdim ama bulamadım hiç hep tulum var var mı bildiğiniz