1bilgetkn Bebeğim 3 ay 12 günlük. Yenidoğan sarılığı geçirdi 1,5 aylıkken tamamen atlattık fakat sarılık sürecinde 2 saatte bir emziriyordum daha sonra sarılığı geçince kendisi artık geceleri 3 4 saat uyuyordu ben uyandırmıyordum. Uyandığında doyurup yatırıyordum geri fakat 2 3 haftadır tekrar başa sardık 2 saatte bir uyanıyor hatta bazen saat başı bile uyandığı oluyor ama öyle tam olarak uyanmıyor huzursuz olup uyanmaya çalışıyormuş gibi oluyor kucağuma alıyorum emerken uyumuya devam ediyor mesela çenesine dokununca emmeye geçiyor. Çok uykusuz kalıyorum hiç uyuyamıyorum. Sadece anne süti veriyorum bu arada geçen ay 700 gr almıştı sütümün yeterli olduğnu düşünüyorum fakat bu sık uyanmalar acaba doymadığı için olabilir mimdiye düşündürüyor. Benim gibi olan anneler varmı öneriniz var mı
Canss3535 1bilgetkn benimde oğlum 3 ay 8 gunluk. Dediğiniz gibi sık uyanmaya başladı insallah hep böyle gitmez
busbus27 1bilgetkn Bebebğin destekli uyumaya alışmış meme ile uyukuya dalan bebekler saat başı uyanır. Birde anne sütünün sindirimi çok kolay olduğu için bir saatte sindirip tekrar emmek istiyordur büyük ihtimalle.
1bilgetkn busbus27 ama bir anda böylw oldu sarılığı geçtikten sonra 3 4 saat kesintisiz uyumaya başlamıştı
arasbek 1bilgetkn evet ben de düşünüyorum biberon da kabul etmiyor etse mama takviyesi yapacaktım geceleri
1bilgetkn arasbek ben bugün doktora gittim gece 11 12 gibi mama verelim dedi zaten alerjik raporlu mama verdi. Çay kaşığıyla vereceğim sizde öyle deneyebilirsiniz
arasbek 1bilgetkn bazen veriyorum 7-8 gibi sonra emiyor ama yine de uyanıyor açlıktan değil bence alışkanlık oldu çünkü iki iç. Emip uyuyor geri
ayseadam Benimkide 3 aylık gündüzleri anne sütü + mama takviyesi alıyor memeyi gündüzleri reddedigi için Geceleri hiç mama vermiyorum 3 saatte 4 saatte kendi uyanıp emip tekrar uyuyor ayrıca emzik kullanıyor belkide o uykusunu destekliyor bilemiyorum sadece yatmadan 1 saat önce son mamasini veriyorum sabah 9 a kadar sonrası kavga kıyamet emmek istemiyor değişik bi çocuk 🤔🤭
cloudsea 1bilgetkn Aynı durumdayız,sabaha kadar yatağa bağlıyım,çok yıpratıcı gerçekten.Sürekli huzursuz ve her an uyaniyor,hiç deliksiz uyuyamiyor ne yazık ki.Sadece memede kısa uykular,onun dışında genelde gaz sancısı çekiyor üstelik:(
1bilgetkn cloudsea oluyor tam dolu dolu olmasa da yapıyor gece saat 8 buçul gibi taktığımız bez sabah 8 de dopdolu oluyor bazen taşıyor ama doktora bugün söylediğimde ona bakmamak lazım dedi