aysegul111 Sidefer damla kullandık ve iki hafta içinde sol iki dişi simsiyah oldu yardımmm lütfeeenn sizde de oldu mu nasıl geçti geçti mi diş fırçalamaya ve su içirmeye dikkat ediyorum
tostperisi aysegul111 ben bebeğimi pedodontiye götürdüm doktor geceleri emdiği için olduğunu söyledi sizinki de böyle bir ihtimal varsa ondan olmuş olabilir
aysegul111 tostperisi bende randevu aldım ama küçük diye işlem yapmayacağını tahmin ediyorum ve dişlerine değdirtmiyor fırçalarken falan çok zorlanıyorum bu yüzden de işlem yaptırmayacağım tahmin ediyorum nasıl olacak hiç bir fikrim yok
tostperisi aysegul111 maalesef çok küçük olduğu için bir işlem yapamadı diş macunuyla bol fırçalama önerdi ama tabi ki çok zor oluyor açıkçası memeyi bırakın bile demedi. 3 ayda bir göreyim dedi bizim kızın dişinin biri eridi resmen bu yüzden gitmiştik biz kararmayla başlamıştı.
tostperisi aysegul111 kanal mı kaplama mı öyle bir şey yapılır 4-5 yaşına gelince dedi şimdi küçük olduğu için uyutarak yapmak gerekeceği için