Bebeğim doğduğundan beri meme+mama destekli gittik. Başta Aptamil kullandık çok gaz yaptı sma comforta geçtik rahatladı. 7.ayda da memeyi bıraktı zaten. Sma comfortu bulmak biraz sorun ve çok pahalı. Acaba Sma optiproya geçiş yapsam sorun yaratır mı tekrar gaz vs.. ek gıda da alıyor. Kullananlar lütfen tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.