30 gün önce doğum yaptım, asla yemek yeme isteğim yok. Evdekilerle birbirimize girmiş durumdayız. Önüme yemek getirmeseler aklıma gelmiyo onunda yarısını yiyorum. e ama emzirmem de gerekiyo haliyle sütümde 30cc den az çıkıyo sağınca. Bi yardımcı olurmusunuz kızlar böyle bi durumda neler yaptınız????