Ben eğer evimdeki yoğurt ekşimisse sütü aldığım yer zaten yanında bana hep maya veriyor. Onun yoğurt mayası tatlı. Her defasında onunla yapıyorum. Ben fırının içinde mayalıyorum. Büyük saklama kabım var çelikten, kapağını kapatıyorum fırının içine koyuyorum kendi sıcaklığında mayalanıyor 4 saat. (Fırın çalışmıyor)