Zeyzey6645 Ürünü dün aldık ilk defa kullanıyorum bu zamana kadar hiç almamıştım üründe buhar ayarını 3 yapınca şu sesi geliyor sürekli normal mi acaba alt hazneye su doluyor akıtma vs yapmadı ama su sesi uyutmuyor 😁
TugcenurLina Zeyzey6645 su alt hazneye dolması gerekiyor zaten normal yani ben hep 2 de kullanıyorum yeterli oluyor
cansmes Zeyzey6645 ben de 2 de kullanıyorum sehpa seviyesinde hep. 3de buharın gittiği yöndeki eşya ıslak gibi oluyor bi kaç saat sonra, çok yoğun üflüyor
Zeyzey6645 TugcenurLina çok teşekkür ederim hiç kullanmadık bu zamana kadar da bende normaldir diye düşünüyorum bi yandan da şüphe düştü içime 😁 çok sağolun aydınlattığınız için