melikekoselii22 19 aylık kızım akşam 7 gibi balık yedi gece 11 gibi de süt içti sonra ardından kustu zehirlendi mi acaba tedirgin oldum
ase95 melikekoselii22 süt ve balıkta herhangi bir bozukluk yoksa zehirlenme olmaz ama ikisinden biri taze değilse zehirlemiş olabilir.
sevcan12 melikekoselii22 takip ettiğim ve kendi dokturumuzda dahil bir zehirlenme olmayacağını soylemisti. Belki midesi almamıştır bebisin. Tekrarlarsa kusmasi götürün yada takipçi doktorunuz varsa danışın 😇
coldplayy melikekoselii22 balıkla süt ve süt ürünleri kullanımı çok uygun değil. Takip edin ateş kontrolü de yapın mutlaka. Su içsin ph dengesini koruması lazım.
ase95 melikekoselii22 bilemezsiniz tabii, takip edin devam ederse götürürsünüz hastaneye içiniz rahat eder.
melikekoselii22 ase95 yani zehirlenen çocuk nasıl olur hiç başıma gelmedi gece yarısı da olabilir mi bişey
coldplayy melikekoselii22 sizin yerinizde olsaydım ara ara kontrol ederdim. Çıkar ya da çıkmaz diyemem hiç bu şekilde balıkla süt ürünü ardarda vermedik. Geçmiş olsun.
ferkush melikekoselii22 balık ve süt ürünü beraber tüketilmesi zehirlemez o bir şehir efsanesi herhangi biri bozuksa o etkileyebilir.