Kuzusununannesiiii Merhabalar, 30 aylik kızımı batıkent de bir kreşe vermek istiyorum. Bebeğim çok yemek seçiyor ayrıca hala biberonla beslenmeyi kesemedim. Tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı?
aryig Kuzusununannesiiii merhaba, oğlum 27 aylık botanik İngiliz kültür anaokuluna gidiyor memnunuz biberon ve emzik işini sayelerinde çözdük. Biberon ile sadece evde emzik hayatımızdan çıktı ama şükür.
aryig aslikeremm0 19 aylık bebekler de var ama kaç aydan alıyor tam bilmiyorum fiyatı şu an zamlı ne kadar haberim yok, ama biz kayıt yaptığımız zaman 18bindi