buket1302 derece değil de, orta ateşte kaynatıyorum. Kaynadıktan sonra altını kısıp biraz daha ocakta tutuyorum. Ben jersey süt kullanıyorum çok yağlı bir süt çok güzel kaymak veriyor. Soğuduktan sonra kaymağını alıp yukarıda yazdığım işlemi uyguluyorum. Ben yarım litrelik kavanozlara koyuyorum, hem kullandıktan sonra sulanmamış oluyor hem de taş gibi bir yoğurt oluyor 😌