Kızlar bebeğim 2 gün sonra 1 yaşına girecek. Dün gece öyle bir ağladı ki. Normalde de ağlar, hemen emziğini verir geri uyuturum. Ama o gün emzik bile görmedi gözü, veriyorum atıyor. 1 hafta önce doktora götürmüştüm üşüttü şüphesiyle. Bişeyi yok dedi. Zor zahmet sakinleştirip uyuttum tekrar. Tedirginim acaba bi yerimi ağrıyordu uyku atağımı bilemedim. Yaşayan var mı bu durumu?