Doğduğundan beri baby me nin pamuklarını kullanıyorum sağlk ocağı dru da devam et en iyisi demişti artık 8 aya yaklaştı evde pamuk kalmayınca ıslak mendile geçeyim dedim ama uni baby ıslak mendil pişik yaptı jenny willy vs de kullandım bir kaç marka yani ama pişik oluyor zor uyuttum ağlıyor habire içini çeke çeke baktım altı pişik olmuş aktardan aldığımız bi merhem vardı eczacı önermişti onu sürdüm de rahatladı uyudu çok şükür ama sorum şu ben ne zamana kadar pamuk kullanıcam alışırda cildi çok narinleşirse diye korktum ama bebek yani cildi zaten hassas ıslak mendil yaramıyor belli belkide pamuğa alıştığı için bu kadar tepkime oluyor bilemiyorum ne yapmam lazım pamuğa tekrar dönelim diyor eşim ıslak mendillerle daha kötü olacağa benziyor siz ne yapıyorsunuz ne ile temizliyorsunuz altlarını ?