Bebeğim beş aylık olacak bir iki güne öksürüyordu bende viks aldırdım eşime ama bebek viksi değil bende iyi olur diye ayaklarının altına sürüp çorap giydirdim ama bebek viksi kullanılması gerekiyormuş ve altı aydan önce kullanılmaması gerekiyormuş aklım oğlumda olduğu için sürmüşüm normalde dikkat ederim böyle birşey yaşaya var mı yarım saat falan durdu zaten fark edince hemen çıkardım çorapları ayağından ne olur bilen varsa söylesin birşey olur mu 😞😞😞